Uwaga! Od 1 stycznia 2025 roku notariusze, adwokaci, radcowie prawni, doradcy podatkowi, doradcy restrukturyzacyjni, rzecznicy patentowi - mają obowiązek posiadać skrzynkę do systemu tzw. e-Doręczeń. Zgłoś się już dziś, aby zarezerwować termin na aktywację Twojej skrzynki.

Produkt wirtualny na odnowienie mobilnego podpisu elektronicznego przeznaczony jest dla osób posiadających ważny certyfikat kwalifikowany w aplikacji SimplySign.

 Uwaga: Nie ma możliwości odnowienia certyfikatu jeśli:

  • Certyfikat wygasł
  • Zmieniłaś/eś nazwisko*
  • Zmieniłaś/eś PESEL*
  • Zmienił się identyfikator* – dokument tożsamości (zmiana z dowodu osobistego na paszport i odwrotnie)
  • Zmienił się identyfikator* – dokument tożsamości (ten podany w wygasającym certyfikacie stracił ważność)
  • Zmienił się NIP, REGON reprezentowanego podmiotu* – certyfikat firmowy
  • Posiadany certyfikat jest certyfikatem SHA-1 z identyfikatorem BRAK lub „-„*
  • Proces odnowienia certyfikatu kwalifikowanego nie może zostać przeprowadzony w przeglądarce Internet Explorer oraz Mozilla Firefox poniżej wersji 69 oraz w systemie Linux.