Uwaga! Od 1 stycznia 2025 roku notariusze, adwokaci, radcowie prawni, doradcy podatkowi, doradcy restrukturyzacyjni, rzecznicy patentowi - mają obowiązek posiadać skrzynkę do systemu tzw. e-Doręczeń. Zgłoś się już dziś, aby zarezerwować termin na aktywację Twojej skrzynki.

Odnowienie podpisu elektronicznego w aplikacji mobilnej SimplySign (ważność 2 lata)

Odnowienie podpisu elektronicznego w aplikacji mobilnej SimplySign na okres 2 lat.

Dostępność: Średnia dostępność
279.00
szt.
Zamówienie telefoniczne: 501 630 517 Zostaw telefon
Cena przesyłki:
0
  • Dostawa elektroniczna 0
  • Dostawa towaru do Klienta (tylko na terenie Kołobrzegu) 0
  • Paczkomat InPost 12
Parametry:

Jakie są istotne cechy rozwiązania?

  • Certyfikat kwalifikowany w chmurze SimplySign nie wymaga fizycznego podłączenia czytnika i karty do PC lub urządzenia mobilnego.
  • Z usługi można korzystać za pomocą smartfona, tabletu oraz na komputerze stacjonarnym lub laptopie.
  • Działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, MacBook).
  • Gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online, wydawany jest przez dedykowane centrum certyfikacji Certum by Asseco.
  • Jest zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku (eIDAS).
  • Jako kwalifikowany podpis elektroniczny w chmurze jest uznawany na terenie całej Unii Europejskiej.
  • Jest zgodny ze standardem CSC (Cloud Signature Consortium) oraz platformami AdobeSign i Microsoft (podpis dla dokumentów Office).
  • Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata w zależności od wybranej wersji.
  • Otrzymasz 5000 kwalifikowanych znaczników czasu miesięcznie.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: