Uwaga! Od 1 stycznia 2025 roku notariusze, adwokaci, radcowie prawni, doradcy podatkowi, doradcy restrukturyzacyjni, rzecznicy patentowi - mają obowiązek posiadać skrzynkę do systemu tzw. e-Doręczeń. Zgłoś się już dziś, aby zarezerwować termin na aktywację Twojej skrzynki.

Weryfikacja tożsamości i wygenerowanie certyfikatu

Usługa wymagająca osobistego spotkania z Klientem, wymagająca okazania się przez Klienta dowodem osobistym lub paszportem. Wymagana jest wcześniejsza aktywacja karty przez Klienta i posiadanie dokumentu "Oświadczenie" z indywidualnym numerem. Po podpisaniu podczas spotkania umowy przez Klienta, następuje przekazanie wniosku do realizacji i wygenerowanie certyfikatu kwalifikowanego w czasie ok 30 minut.

Dostępność: Średnia dostępność
185.00
usługa
Zamówienie telefoniczne: 501 630 517 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: na zamówienie
Cena przesyłki:
0
  • Dostawa elektroniczna 0
  • Dostawa towaru do Klienta (tylko na terenie Kołobrzegu) 0
  • Paczkomat InPost 12
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: