Uwaga! Od 1 stycznia 2025 roku notariusze, adwokaci, radcowie prawni, doradcy podatkowi, doradcy restrukturyzacyjni, rzecznicy patentowi - mają obowiązek posiadać skrzynkę do systemu tzw. e-Doręczeń. Zgłoś się już dziś, aby zarezerwować termin na aktywację Twojej skrzynki.

Obsługa odnowienia certyfikatu

W zakres usługi wchodzi dwukrotne zdalne połączenie do komputera Klienta, wygenerowanie zamówienia certyfikatu, weryfikacja i aktualizacja danych niezbędnych do wydania certyfiaktu, pobranie i instalacja nowego certyfiaktu na karcie oraz konfiguracja umożliwiająca korzystanie z nowego certyfiaktu. Dotyczy zarówno certyfikatu na karcie jak i usługi SimplySign.

Dostępność: Mało
246.00
usługa
Zamówienie telefoniczne: 501 630 517 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
0
  • Dostawa elektroniczna 0
  • Dostawa towaru do Klienta (tylko na terenie Kołobrzegu) 0
  • Paczkomat InPost 12
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: