PODPIS ELEKTRONICZNY

Podpis elektroniczny znacznie ułatwia codzienne obowiązki księgowym i biznesmenom. Dzięki niemu możesz podpisywać ważne dokumenty (np. deklaracje do ZUS-u i Urzędu Skarbowego, umowy z partnerami, faktury, kalkulacje czy podania do urzędów) - bez wychodzenia z firmy. Dokumenty z tzw. ePodpisem mają dokładnie taką samą moc prawną, jakby były podpisane własnoręcznie. Zamiast fatygować się gdzieś osobiście, wystarczy podpisać elektronicznie dokument i wysłać e-mailem. Czym jest podpis elektroniczny? To Twój podpis w Internecie. Unikalny, nie do podrobienia. Sporządzany jest za pomocą bezpiecznych technologii i wyspecjalizowanych urządzeń. Niepowtarzalny, prywatny klucz zapisany na karcie kryptograficznej jest niemożliwy do podrobienia, a złożony podpis weryfikuje (i poświadcza jego ważność) zaufane Centrum Certyfikacji.


Od ponad 6 lat "MOBILKOM" posiada autoryzację i status Partnera firmy "Asseco" (wcześniej "Unizeto Technologies"), lidera w zakresie rozwiązań związanych z szeroko rozumianym podpisem elektronicznym. Cieszymy się, że lista firm obsłużonych przez "MOBILKOM" wciąż rośnie. Dziekujemy z zaufanie! 


Usługi związane z podpisem elektronicznym:

- weryfikacje tożsamości w siedzibie Klienta,
- sprzedaż certyfikatów kwalifikowanych i zwykłych (nowe i odnowienia), SSL, VPN,
- sprzedaż zestawów do podpisu elektronicznego, kart, czytników,
- instalacja certyfikatów, czytników,
- doradztwo, szkolenia, serwis i opieka posprzedażowa.


Poniższy cennik obowiązuje od 1.05.2024 r. (ceny zawierają podatek VAT):



1. Zestaw Certum Mini (czytnik USB), ważność certyfikatu 1 rok - 369 zł


2. Zestaw Certum Mini (czytnik USB), ważność certyfikatu 2 lata - 459 zł


3. Zestaw Certum Mini (czytnik USB), ważność certyfikatu 3 lata - 589 zł


==========================================


1. Certum SimplySign, ważność certyfikatu 1 rok (wirtualny*) - 736 zł


2. Certum SimplySign, ważność certyfikatu 2 lata (wirtualny*) - 847 zł


3. Certum SimplySign, ważność certyfikatu 3 lata (wirtualny*) - 958 zł


* - zamiast fizycznego czytnika USB, instaluje się specjalną aplikację w smartfonie.

==========================================


1. Dodatkowy certyfikat / Odnowienie certyfikatu na karcie Certum - 319 zł


2. Dodatkowy certyfikat / Odnowienie certyfikatu na karcie Certum - 399 zł


==========================================


1. Pieczęć elektroniczna Certum Mini, ważność 1 rok - 1.729 zł


2. Pieczęć elektroniczna Certum Mini, ważność 2 lata - 2.099 zł


3. Pieczęć elektroniczna Certum Mini, ważność 3 lata - 3.079 zł



NOWA USŁUGA e-DORĘCZENIA


Pieczęć elektroniczna na karcie Certum, ważność 2 lata - 2.326 zł zł


Usługa e-Doręczenia - sprzedaż, wdrożenie oraz szkolenie - zapraszamy do kontaktu



Usługi dodatkowe:


Aktywacja, weryfikacja tożsamości oraz wygenerowanie certyfikatu - 246 zł


Obsługa odnowienia certyfikatu - 246 zł


Rozszerzona obsługa odnowienia certyfikatu (j. angielski, j. szwedzki) - 553 zł


Instalacja certyfikatu, konfiguracja komputera, szkolenie w zakresie korzystania - 123 zł


NOWOŚĆ! Wsparcie merytoryczne i techniczne - 59 zł *


* zakres usługi: pomoc w rozwiązaniu problemów ze składaniem podpisu elektronicznego przez cały okres ważności certyfikatu, pomoc techniczna w odzyskaniu zapomnianego kodu PIN/PUK i odblokowanie klucza, a w przypadku fizycznego uszkodzenia czytnika USB bezpłatna dostawa i wymiana na nowy.



Dojazd na terenie Kołobrzegu - bezpłatnie. Poza Kołobrzeg - 2 zł / km



web design software free