PODPIS ELEKTRONICZNY

Podpis elektroniczny znacznie ułatwia codzienne obowiązki księgowym i biznesmenom. Dzięki niemu możesz podpisywać ważne dokumenty (np. deklaracje do ZUS-u i Urzędu Skarbowego, umowy z partnerami, faktury, kalkulacje czy podania do urzędów) - bez wychodzenia z firmy. Dokumenty z tzw. ePodpisem mają dokładnie taką samą moc prawną, jakby były podpisane własnoręcznie. Zamiast fatygować się gdzieś osobiście, wystarczy podpisać elektronicznie dokument i wysłać e-mailem. Czym jest podpis elektroniczny? To Twój podpis w Internecie. Unikalny, nie do podrobienia. Sporządzany jest za pomocą bezpiecznych technologii i wyspecjalizowanych urządzeń. Niepowtarzalny, prywatny klucz zapisany na karcie kryptograficznej jest niemożliwy do podrobienia, a złożony podpis weryfikuje (i poświadcza jego ważność) zaufane Centrum Certyfikacji.


Od ponad 6 lat "MOBILKOM" posiada autoryzację i status Partnera firmy "Asseco" (wcześniej "Unizeto Technologies"), lidera w zakresie rozwiązań związanych z szeroko rozumianym podpisem elektronicznym. Cieszymy się, że lista firm obsłużonych przez "MOBILKOM" wciąż rośnie. Dziekujemy z zaufanie! 


Usługi związane z podpisem elektronicznym:

- weryfikacje tożsamości w siedzibie Klienta,
- sprzedaż certyfikatów kwalifikowanych i zwykłych (nowe i odnowienia), SSL, VPN,
- sprzedaż zestawów do podpisu elektronicznego, kart, czytników,
- instalacja certyfikatów, czytników,
- doradztwo, szkolenia, serwis i opieka posprzedażowa.


Aktualny cennik wybranych usług (ceny zawierają podatek VAT):


1. Zestaw Certum Mini ważność certyfikatu 2 lata - 389 zł


2. Zestaw Certum Mini ważność certyfikatu 3 lata - 509 zł


3. Usługa SimplySign (wirtualny podpis elektroniczny w komputerze, smartfonie). Podpis ważny 1 rok - 379 zł


4. Usługa SimplySign (wirtualny podpis elektroniczny w komputerze, smartfonie). Podpis ważny 2 lata - 489 zł


5. Usługa SimplySign (wirtualny podpis elektroniczny w komputerze, smartfonie). Podpis ważny 3 lata - 599 zł


Do pozycji 1-4 należy doliczyć koszt aktywacji umowy z weryfikacją tożsamości i wygenerowaniem certyfikatu - 246 zł


6. Odnowienie certyfikatu:


- 2 lata - 306 zł


- 3 lata - 417 zł


Obsługa odnowienia jednego certyfikatu - 246 zł



Usługa opcjonalna: instalacja certyfikatu i podstawowe szkolenie w zakresie korzystania - 246 zł


Weryfikacja tożsamości i wygenerowanie certyfikatu - 185 zł


Dojazd na terenie Kołobrzegu - bezpłatnie. Poza Kołobrzeg - 1,5 zł/km


web design software free