Mamy przyjemność zaprezentować najnowszą propozycję firmy „MOBILKOM" skierowaną szczególnie do małych firm, które nie posiadają własnego działu informatycznego. Niniejsza oferta jest efektem wieloletniego doświadczenia w obsłudze małych i średnich firm, nie tylko w naszym regionie, ale na terenie całego kraju.
Zadaliśmy właścicielom i osobom decyzyjnym szereg pytań, których celem było uzyskanie pewnej spójnej informacji. Mianowicie, chcieliśmy dowiedzieć się jakich konkretnych usług i stylu działania oczekują małe firmy od takich firm jak m.in. nasza w zakresie nadzoru informatycznego. To, co usłyszeliśmy, prawdę mówiąc nie zaskoczyło nas wcale, ale tylko utwierdziło w przekonaniu, że nasz dotychczasowy styl działania i nasza oferta są jak najbardziej satysfakcjonujące dla naszych Klientów.
Dokonaliśmy jednakże pewnych modyfikacji i ulepszeń, które - jak wierzymy - sprawią, że będą Państwo jeszcze bardziej zadowoleni ze współpracy z nami lub - na co bardzo liczymy - zdecydują się na takową właśnie teraz.
ZAKRES ŚWIADCZONYCH W FIRMIE USŁUG
a) Zdalna pomoc na żądanie (bez limitu ilości połączeń!),
b) Usuwanie bieżących problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, jakie pojawi się w trakcie pracy,
c) Regularny (standardowo dwa razy w miesiącu) przegląd komputerów, mający na celu optymalizację szybkości działania, a także analiza i usuwanie potencjalnie zainstalowanych oprogramowania szkodliwego (wirusy, robaki, programy szpiegujące i szyfrujące pliki na dysku etc.),
d) Regularne wykonywanie aktualizacji systemowych i aktualizacja programów użytkowych z których korzysta Klient,
e) Całodobowy monitoring łącza internetowego niezależnie od operatora i szybkie reagowanie w przypadku problemów z jego funkcjonowaniem,
f) Nieograniczone ilościowo doradztwo w zakresie wdrażania w firmie nowego sprzętu i oprogramowania, którego celem jest usprawnienie funkcjonowania firmy,
g) Nadzór nad poprawnością licencji oprogramowania i szybkie reagowanie w przypadku wykrycia nielegalnego.
Uwaga! Pierwszą czynnością jaką wykonujemy zaraz po podpisaniu umowy stałego nadzoru, jest wykonanie kompletnego początkowego audytu w firmie, którego celem jest rozpoznanie zastanej przez nas infrastruktury IT, rozeznanie słabych punktów i zagrożeń oraz zaproponowanie naprawy/wymiany/optymalizacji sprzętu czy oprogramowania. Audyt jest wykonywany bezpłatnie, natomiast ewentualne ulepszenia objęte są dodatkową odpłatnością. Przed podjęciem decyzji przedstawiamy Klientowi kompletny kosztorys wymaganych prac i zakupów.
Jesteś zainteresowany współpracą? Zapraszamy do kontaktu.